WWW.BEWAKER.TK

Hostmenship

=============================================================================================================

 

 

=============================================================================================================

HOSTMENSHIP BEILIGING

'

=============================================================================================================

 

wow2.jpg

Hostmanship is een keuze

=============================================================================================================


 Hostmanship en het klantperspectief

 

=============================================================================================================


http://www.hostmanship.nl/bilder/design/logo.jpg

 

Zes principes van hostmanship

 

 

 

Hostmanship begint bij het behandelen van de ander zoals die persoon behandelt wil worden. Hostmanship betekent dienstverlening vanuit het perspectief van de gast. Omdat iedere persoon uniek is en geen enkele ontmoeting dezelfde, kunnen we Hostmanship niet vangen binnen vastomlijnde kaders, structuren of processen. Hostmanship is geen techniek of vaardigheid, maar een houding, een keuze voor bewust gedrag. De essentie van deze houding ligt in een zestal principes. Wanneer wij consequent naar deze principes handelen zal de ander zich altijd welkom voelen.


Dienen

De wil om bij te dragen aan de ontwikkeling en het succes van een ander.


Het geheel zien

Jezelf zien door de ogen van de gast. Begrijpen dat je deel uitmaakt van de totale beleving van de gast en daarnaar handelen.


Verantwoordelijkheid nemen

De wil en het vermogen om in te spelen op de behoeften die de gast heeft en te reageren op problemen die de gast tegenkomt, ongeacht wie, wat of hoe een probleem is ontstaan.


Consideratie hebben

Jezelf kunnen en willen verplaatsen in de ander en oordeelloos kunnen handelen in het belang van de gast.


Dialoog voeren

Praten is luisteren. Eerder streven naar begrijpen dan naar begrepen worden, en soms ook antwoord geven op vragen die niet gesteld worden.


Kennis hebben

Vaardig en deskundig zijn om de eigen rol te kunnen uitoefenen en op de hoogte zijn van andere gebruiken en culturen. Nieuwsgierig zijn naar de gast en zijn wensen.

 

 

=============================================================================================================

 

http://www.hostmanship.nl/bilder/design/logo.jpg

 

Hoe kunnen wij u helpen?

 

Sinds de oprichting van HostmanshipÂź in 2003 door Jan Gunnarsson helpen wij organisaties het verschil te maken in het contact met hun 'klanten', medewerkers en leveranciers. Wij maken bewust, inspireren, geven advies en helpen implementeren, met als doel uw organisatie blijvend beter en onderscheidend te maken.

 

 

Wij nodigen u graag uit om met ons in dialoog te gaan om samen invulling te geven aan uw behoefte. Dit kan zijn: het verbeteren van klantbeleving, het aantrekkelijker worden als werkgever, het ontwikkelen van gastvrijheid, het 'levend maken' van uw kernwaarden, het ontwikkelen van nieuw leiderschap, etcetera. 

 

 

Wilt u meteen een afspraak maken of heeft u een vraag? Bel dan met 035 5247420 of stuur een e-mail naar info@hostmanship.nl. We hopen u te mogen ontmoeten!

 


Public Matters 2013 terugblik

VERSCHENEN 4/12 2013 17:06:56

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger

Plaats nu een bestelling voor de scheurkalender 2014!

VERSCHENEN 24/7 2013 11:54:00
 
Ben je op zoek naar een inspirerend cadeau voor je medewerkers/collega's/leveranciers en/of klanten? Deze kalender biedt dagelijks inspiratie, inzichten en tips om Hostmanship toe te passen in de praktijk! Tip: ook erg leuk als kerstcadeau! Klik hier om een bestelling te plaatsen. De kalender is beschikbaar vanaf 15 november. Voor vragen zijn wij te bereiken op 035 5247420 of op info@hostmanship.nl //

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
 

De Dansende Verkeersbrigadier (video)

VERSCHENEN 4/10 2013 10:05:00
Deze 73-jarige man uit Schotland begroet dagelijkse alle kinderen van de Aitkenbar basisschool in Dumbarton. Maar niet zomaar: Hij doet dit lachend, dansend en zingend en tovert zo een lach op het gezicht van ieder kind en autobestuurder. Nkosana Mdikane heeft de bijnaam ‘Smiley’, omdat hij de kinderen dag na dag weer aan het lachen weet te maken. Begrijpelijk. Want hoe zou jij reageren als je iedere dag zo’n stokoude man ziet zwieren met een megagroot verkeersbord? “I...

» LEES VERDER

 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
 

Public Matters 2013, laat u inspireren en praat mee

VERSCHENEN 19/8 2013 14:47:21
We verkeren momenteel in een snel veranderende, hectische tijd. Overheden kampen met reorganisaties, fusies en mondige burgers. Burgers kunnen via verschillende communicatiekanalen direct kenbaar maken wat zij van ons als overheid vinden. Hoe ziet de toekomst van overheden eruit? Hoe kunnen wij aan de hand van Hostmanship, Citizenship en Leadership de kloof tussen burger en overheid verkleinen of zelfs wegnemen? Vaak ontbreekt de tijd en rust om u te laten inspireren en vervolgens met nieuwe ...

» LEES VERDER

 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
 

DAGELIJKSE GANG

VERSCHENEN 9/8 2013 13:34:36
Tijdens mijn zeilvakantie hier in Kroatie maak ik iedere ochtend tijdens de flottielje briefing kennis met de term "DAGELIJKSE GANG". De dagelijkse gang is het verloop van het weer gedurende een dag onder invloed van de zon. De dagelijkse gang is te herkennen in het verloop van de zonnestraling, luchtdrukverdeling, luchttemperatuur, wind, bewolking en de luchtvochtigheid. Een optelsom van weersinvloeden die van invloed zijn op onze route dus. Deze som wordt iedere ochtend door de schipper (Paul)...


 

=============================================================================================================

 

 

Klik hier voor volgende pagina

 

 

'
Rating: 4 sterren
2 stemmen

 

 

 KLIK HIERONDER VOOR HET PDF BESTAND OVER HOSTMENSHIP:

 

 

Hostmanship PDF
PDF – 95,1 KB 281 downloads

 

 

=============================================================================================================

 

 

Klik hier voor volgende pagina