Hostmenship
HOSTMENSHIP BEILIGING
=============================================================================================================
Hostmanship is een keuze
=============================================================================================================
Hostmanship en het klantperspectief
=============================================================================================================
Zes principes van hostmanship
Dienen
De wil om bij te dragen aan de ontwikkeling en het succes van een ander.
Het geheel zien
Jezelf zien door de ogen van de gast. Begrijpen dat je deel uitmaakt van de totale beleving van de gast en daarnaar handelen.
Verantwoordelijkheid nemen
De wil en het vermogen om in te spelen op de behoeften die de gast heeft en te reageren op problemen die de gast tegenkomt, ongeacht wie, wat of hoe een probleem is ontstaan.
Consideratie hebben
Jezelf kunnen en willen verplaatsen in de ander en oordeelloos kunnen handelen in het belang van de gast.
Dialoog voeren
Praten is luisteren. Eerder streven naar begrijpen dan naar begrepen worden, en soms ook antwoord geven op vragen die niet gesteld worden.
Kennis hebben
Vaardig en deskundig zijn om de eigen rol te kunnen uitoefenen en op de hoogte zijn van andere gebruiken en culturen. Nieuwsgierig zijn naar de gast en zijn wensen.
=============================================================================================================
Hoe kunnen wij u helpen?
Sinds de oprichting van HostmanshipÂź in 2003 door Jan Gunnarsson helpen wij organisaties het verschil te maken in het contact met hun 'klanten', medewerkers en leveranciers. Wij maken bewust, inspireren, geven advies en helpen implementeren, met als doel uw organisatie blijvend beter en onderscheidend te maken.
Wij nodigen u graag uit om met ons in dialoog te gaan om samen invulling te geven aan uw behoefte. Dit kan zijn: het verbeteren van klantbeleving, het aantrekkelijker worden als werkgever, het ontwikkelen van gastvrijheid, het 'levend maken' van uw kernwaarden, het ontwikkelen van nieuw leiderschap, etcetera.
Wilt u meteen een afspraak maken of heeft u een vraag? Bel dan met 035 5247420 of stuur een e-mail naar info@hostmanship.nl. We hopen u te mogen ontmoeten!
Public Matters 2013 terugblik
Plaats nu een bestelling voor de scheurkalender 2014!
De Dansende Verkeersbrigadier (video)
Public Matters 2013, laat u inspireren en praat mee
DAGELIJKSE GANG
=============================================================================================================
Klik hier voor volgende pagina
'
KLIK HIERONDER VOOR HET PDF BESTAND OVER HOSTMENSHIP:
Maak jouw eigen website met JouwWeb